有片|TVB藝人蕭正楠被列為密切接觸者 初步檢測呈陰性

2020-11-25 04:39
來源:香港商報網

  蕭正楠在檢疫中心拍影片交代情況。

 TVB藝人蕭正楠於11月18日,為MyTV SUPER在某食肆拍攝飲食節目,無綫電視TVB 24日發內部通告表示,該食肆一名職員確診,蕭正楠因此被列緊密接觸者,被安排接受強制檢疫。

 通告指,蕭正楠於本月19日參加台慶節目,為謹慎起見,所有當日有出席TVB台慶的共205名藝員已接受測試,結果全呈陰性。公司已消毒清潔1廠、2廠及化妝間。

 蕭正楠24日晚上約10時於社交網發布影片,他說:「我好好,大家唔需要擔心。事緣18號,我拍攝我嘅飲食節目,噚晚9點多收到衛生處打電話嚟,話當日有個經理在場,而呢位經理確診咗,所以先成為密切接觸者。」

 他透露,「但係我做咗測試,初步測試係呈陰性,negative,所以大家可以放心。我喺呢度隔離完之後就會返出去,大家唔需要擔心我。希望大家可以捱過呢個疫情,真係好厲害,希望大家可以撐得住。」

[責任編輯:蔣璐]
香港商報版權作品,轉載須註明出處。
相關新聞




網友評論