首页 > > 6

梅媽破產申請獲撤銷 反駁9萬交租又要食不夠用

2017-06-19
来源:巴士的报

  已故樂壇天后梅艷芳的母親覃美金(梅媽)去年四月結束破產令,但因爭奪梅艷芳遺產欠下巨額訟費,再遭兩名破產信託人呈請破產。直至今年1月,她共欠訟費連利息共13.4萬多港元。案件今在高院處理,梅媽已繳還欠款,法官正式宣布撤銷本破產案件。

  梅媽庭外批評案件「夠哂毒」。

  破產呈請人指,已經收到款項故申請撤銷破產案件,但要求申請訟費,惟未與梅媽商討細節。法官指,梅媽亦在同意傳票上簽名及打印,正式宣布撤銷破產案。另外破產管理署就第一次提訊的費用申請4100元訟費。法官指訟費數目不少,今天暫不處理,留待呈請人向有關評案官評核訟費數目。

  獲撤銷破產申請後,梅媽庭外批評案件「夠哂毒」,在庭外拿著握著紙巾,激動地指「而家佢(呈請人)仲係揸住啲錢」,突然又將矛頭轉向梅艷芳形象設計師好友劉培基,「俾咗幾多數錢劉培基!為乜嘢呀?」梅媽慨嘆:「拉阿梅上嚟同你講囉,有無紙呀?紙都無一張,乜嘢都淨係講阿梅話阿梅話,乜嘢都阿梅話,你咪同阿梅講清楚先上嚟囉!呢個夠曬毒呀...乜嘢都講阿梅話,乜嘢都話阿梅話。唉!我都打咗十幾年!」她更臉露不甘地反擊:「唔係我想搞,係你哋想搞我!」

  梅媽指澄清外界說她每月有20萬生活費,其實只有9萬,「匯豐(遺產管理人)死都要個個月畀我生活費,剩下的就投資,幾億都洗曬啦!佢好叻嫁,屋租同工人費全部都隊埋畀我,我交完仲有幾多呢?出面的人話我20萬都唔夠洗,根本就無20萬,我得唔夠10萬咋,得9萬幾」,她指9萬都唔夠洗,「工人費啦,仲要交租,又要食啦」。梅媽又指「佢官字兩個口,我得一個口,佢捏住我喉嚨」。

[责任编辑:蒋璐]
网友评论
相关新闻