首页 > > 6

警指第5被告「吹鸡」到旺角參與暴動

2017-06-17
来源:香港商報

  【香港商報网訊】去年農历大年初一深夜旺角暴亂,被控暴動等罪的9名被告繼續於西九龍裁判法院受審,其中一名年輕侍應涉參與暴動,案發翌日被捕。截停第5被告的警員供稱,曾檢閱對方WhatsApp紀錄,發現被告於案發凌晨曾發送「好多警察,叫人快啲出嚟……,大家一齊玩,喺度掟X差佬,唔知幾好玩」的信息,更表示「玩得好刺激」。第5被告霍廷昊(24歲)被控一項暴動罪。

  WhatsApp叫人快啲出嚟

  有份拘捕霍廷昊的警員李卓強昨作供稱,去年2月10日(大年初二)晚11時55分在朗豪坊外以非法集結罪拘捕霍,警誡下霍說:「我嗰日喺旺角,阿Sir,我慢慢再話你聽。」他被帶返旺角警署扣查,搜身期間在其右前褲袋搜出一支可射出綠光的黑色雷射筆,之后以書面形式進行會面紀錄。

  查閱霍的手提電話時,發現他於大年初二清晨6時52分發出WhatsApp錄音,內容有「玩火,你……都可出來MK」、「大家一齊玩,喺度掟X差佬,唔知幾好玩」、「攞石頭……啲乜柒掟X差佬」。

  其餘8名被告為侍應莫嘉濤、清潔工人鍾志華、演員何錦森、無業陳和祥、運輸工人鄧敬宗、無業李卓軒、冷氣學徒林永旺及冷氣技工葉梓豐,年齡介乎18至71歲,否認暴動及襲警等共9項控罪。

[责任编辑:郑婵娟]
网友评论
相关新闻