首页 > > 6

乘客教錯路婆婆落錯車 好心司機爆粗提醒惹熱議

2018-08-09
来源:橙新闻

  網上流傳一段短片,一名婆婆乘搭巴士往九龍城廣場,有乘客教她在衙圍前道下車,但實際應於賈炳達道落車。巴士司機重新開車門叫婆婆上車,並提醒她下個站才對,「呢個站行X死你呀」,引發網民熱議。

  網民Andy Ng於「馬路的事」Facebook群組上載了一段影片,指一名婆婆欲前往九龍城廣場,但乘客教錯她,「阿婆去九龍城廣場,成班人教佢衙前圍道落,明明賈炳達道落先啱,搞到巴士司機要落去叫返佢上車」。

【有片】乘客教錯路婆婆落錯車 好心司機爆粗提醒惹熱議

司機爆粗提醒婆婆下一站下車才對。 圖:影片截圖

  司機見婆婆下錯車,開了巴士的前門,說「下個站先落呀,你點教佢架,上返車啦,下個站呀」。司機期間更爆粗提醒婆婆,「下個站先啱呀,呢個站行x死你呀,你上返嚟啦。」

  婆婆上車後向司機道謝,司機再說「呢個站行x死你呀,你扶住啦」,又提婆婆可在上車後問他,「你踮下踮下呢度行過去行半粒鐘呀」。婆婆再次向司機道謝。

  事件引起網民的討論,有網民認為是「善意的粗口」,起碼婆婆不用行半小時;但有網民就認為「本來係好事加咗個助語詞落去,再放埋上網可能變咗自己捉蟲」、「唔講粗口就更型」。

[责任编辑:蒋琳]
网友评论
相关新闻